loading
  • Mokka a kiterjesztett valóságban: médiakampány a közösségi média több csatornáján
  • AR filter varázsolja rá a digitális Mokkát a való életben felvett fotókra, videókra
  • Az új Mokka azt mutatja meg, amit ma és a jövőben képvisel az Opel
  • Innovatív autóbemutatás: állj oda egy videón a virtuális Mokka mellé!

 

Rüsselsheim. Az új Mokka azt mutatja meg, amit ma és a jövőben képvisel az Opel. Letisztult, vagány és izgalmas, energiával teli – és azoknak, akik nem tudják kivárni valóságos megjelenését, az Opel létrehozott egy kiterjesztett valóság (augmented reality – AR) filtert Facebook és Instagram story-khoz. Ez a filter háromdimenziósan rakja fel az új Mokkát a felhasználó valós életben készült, okostelefonon nézegethető fotóira és videóira – például a házuk előtti autófeljáróra, városuk utcáira vagy kedvenc kávézójuk elé. Az így létrejövő alkotások aztán megoszthatók a Facebookon és az Instagramon, az #OpelMokka, #MokkaAR hashtagekkel, és az @OpelHU tagelésével. Ezek könnyen megtalálhatók rákeresve a “Mokka” szóra a megfelelő szűrőfunkcióknál.

Írd meg saját Mokka-történetedet

Semmi másra nincs szükség, hogy kreatív lehess az új Mokkával és az AR filterrel, mint egy okostelefonra és internet-kapcsolatra. Odavarázsolhatod magad az új Mokka mellé, és mindjárt lőhetsz is vele egy szelfit – ahogy az Opel példái mutatják a YouTube-on –, vagy akár készíthetsz egy csúcstechnikájú prezentációs videót.

Kipróbálhatod magad a két felületen elérhető filterrel:

  • Facebook story-k: http://s.opel.com/FB_MokkaAR
  • Instagram story-k: http://s.opel.com/IG_MokkaAR

 

A legjobb eredmény bőséges fénnyel érhető el, akár épületben vagy a szabadban. Nincs korlátozás, hogy hová parkolható le az autó. Odaállíthatod magad elé, ráközelítve és a képre koppintva forgathatod a kocsit, megváltoztathatod méretét, felrakhatod a kávézó asztalára, vagy bárhová.

Mokka a kiterjesztett valóságban: közösségi média kampány több csatornán

Hogy megismertesse a rajongókat és az érdeklődőket a Mokka filterrel, az Opel oktatóanyagokat tett közzé, felhasználóbarát tartalommal, és profi fotósok Mokka-képeit a közösségi média csatornáira feltéve inspirál másokat. Az akció kibővítésére alkalmazottak és márkakereskedők is bekapcsolódnak, marketingötletekkel támogatva az eljövendő leleplezést és piaci bevezetést.

Az Opel Mokka AR-filterét a Spark AR, a Facebook AR fejlesztője hozta létre. A legnagyobb fejlesztési kihívás egy vizuálisan megfelelő eredmény megvalósítása volt, az adott platform határain belül, ügyelve a fájlméretre, de úgy, hogy hűen mutassa a kép a terméket, és jól is nézzen ki. A technikailag testre szabott fejlesztés kulcsfontosságú volt a szűrő lehető legsimább futtatásában az iOs és Android operációs rendszerű okostelefonok széles választékában.

Az új Opel Mokka az első modellként viseli az Opel Vizor márkaarcot. Ugyanez áll az áttervezett Opel Blitz villámemblémára és a hátul középen elhelyezett modellnévre. Az új Mokka ugyanakkor az első Opel a teljesen digitalizált, ösztönösen kezelhető Pure Panel vezetőhellyel. Ráadásul ez az első olyan Opel is, amely már a piaci bevezetés kezdetétől kapható elektromos hajtással, a nagymértékben hatékony belsőégésű motorok mellett.

 

Ugrás az oldal tetejére